Put Your Arms Around Me - Natasha Bedingfield

sweetest:

娜塔莎·贝丁菲尔德(Natasha Bedingfield)——全美流行单曲榜冠军曲,英国金榜冠军曲,格莱美奖与全英音乐奖的提名,全球超过600万张的唱片销售,Natasha Bedingfield无疑是21世纪英国流行乐坛的骄傲。

《put your arms around me》是娜塔莎·贝丁菲尔德经典歌曲之一,是我非常喜欢的一首歌,充满着无限感动。sweetest电台清晨第一首音乐,希望喜欢。无论遇到怎样的困惑,都要坦然面对,我喜欢那样的勇气,这首歌曲会让人充满信心,送给远方的朋友。


《Put Your Arms Around Me》歌词:


That original feeling never went away

最初的感觉从没有走远 
That's why I'm standing here today. 
这就是今天我站在这里的原因 
Whoa Whoa
So many up and downs
太多的起起伏伏 
And nothing has changed
什么都没有改变 
That's why you know I'm here to stay. 
这就是你知道我为什么站在这儿的原因 
Whoa Whoa

So put your arms around me
所以抱紧我 
And then stay there forever
然后我们一起在那里直到永远 
Let it always be this way
最好一直这样 
You and me together
你和我在一起 

So put you arms around me
所以抱紧我 
And I'll never let go
我不会让你走 
I know they’re easy words to say
我知道那只是简单的几个单词 
But I mean it more then ever
但是它的意义远远超过了以前 

Yours is the kind of love
你的爱情 
makes nothing else feel good enough
让任何其他事情都觉得不再足够美好 
And I’m never gonna give you up, Oh no, Oh no. 
我从未放弃过你 

So many up and downs
太多的起起伏伏 
And nothing has changed
什么都没有改变 
That's why you know I'm here to stay
这就是你知道我在这里的原因 
Whoa Whoa
Ain't nobody gonna replace
不是没有人想要取代 
Only you make me feel this saved
只有你让我感到被拯救 

So put your arms around me
所以抱紧我 
And then stay there forever
然后永远呆在这里 
Let it always be this way
最好永远这样 

You and me together
你和我在一起 

So put you arms around me
所以抱紧我 
And I'll never let go
我决不会让你离开 
I know they’re easy words to say
我知道那是很简单的几个词 
But I mean it more then ever
但是它的含义远比过去更深 

Yours is the kind of love
你的爱情 
makes nothing else feel good enough
让所有其他的一切都不再足够美好 
And I’m never gonna give you up (Oh no, oh no) 
我从未放弃过你 
[Repeat 2x] 

It can’t explain what's the glue that holds us in. 
我无法解释我们怎么会被黏在一起 
Whoa Whoa
I can’t refrain if I had a chance to do it over again
我无法不去想象如果我还有这样一个机会再做一次 
Whoa Whoa

So put your arms around me
所以抱紧我 
And then stay there forever
一直呆在这里直到永远 
Let it always be this way
最好一直这样 
You and me together
你和我在一起 
So put you arms around me
所以抱紧我 
And I'll never let go
我决不会让你走 
I know they’re easy words to say
我知道这是很容易说出口的几个词 
But I mean it more than ever
但是它的意义远比以前深 
[Repeat 2x] 

Yours is the kind of love
你的爱情 
makes nothing else feel good enough
让所有其他的一切都不再足够美好 
And I’m never gonna give you up (Oh no, oh no) 
我从未放弃过你 
[Repeat 2x] 

[Outro] 
Yours is the kind of love
你的爱情 
makes nothing else feel good enough
让所有其他的一切都不再足够美好 
And I’m never gonna give you up (Oh no, oh no, no no no) 
我从未放弃过你 



评论
热度(343)

© 固定缺席 | Powered by LOFTER